dilluns, 5 de desembre del 2011

NADALA: L'ÀNGEL I ELS PASTORS

18 comentaris:

  1. Hola som n´Iván.Aquesta cançó me encanta .Bon Nadal i feliç any nou.Iván Cruz Escandell.

    Adeu!

    ResponElimina
  2. Hola som na María josé, de tercer .M´agradat molt la cançó dels angels i els pastorets.

    ResponElimina
  3. Molt bé MªJosé i Ivan, sou els primers de l'escola en fer comentaris... així m'agrada mem si la resta s'anima !! Bon Nadal a tots.

    ResponElimina
  4. Hola soc en PAU,de tercer,m' ha agradat molt, esper que mos surti bé.Bon nadal.

    ResponElimina
  5. Hola Juanmi tens un bloc que té molt bona pinta! Ara ja et segueixo. Si vols pots fer el mateix amb el meu bloc Educació i les TIC, potser hi trobes coses que et siguin útils.

    Salutacions.

    ResponElimina
  6. hOLA JUAMI sonc n alejandro com estas???? Llo estic be i elteu bloc es molt dibertit i agradable i me esta costant aprederme la canço pero es molt guai e divertida.Adeu.

    ResponElimina
  7. hola juami som ne marina me grade molt se canço de nadal .adeu!!!! fins dmà

    ResponElimina
  8. Hola som els alumnes de 5è també ens agrada la vostra nadala i esperam que us vagi bé el concert de nadal i que tingueu un bon nadal...

    ResponElimina
  9. soc na Sabrina i estic fent una proba.

    ResponElimina
  10. HOLA SOC N'ANDREA DE 5É I ESPER QUE A VOLTROS TAMBÉ VOS VAGI BÉ EL CONCERT DE NADAL!!!

    BONES FESTES!!!

    ResponElimina
  11. ES MOLT XULA AQUESTA CANÇÓ ESPER QUE VOS VAGI MOLT BÉ AL CONCERT !!!
    PAREIX MOLT LLARGA PERO ESTIC SEGURA QUE LA PODREU CANTAR !!!

    BONES FESTES A TOTS!!!
    Alexandra Ivan 5º.

    ResponElimina
  12. Hola soc en Toni de cinque.Magrada molt sa vostra canço i se que vosaltres u cantareu molt be pero nosaltres intentarem cantarla millor.

    BONES FESTES A TOTS.

    ResponElimina
  13. HOLA JUAMMI SOC NA SABRINA DE TERCER I MA AGRADAT5 MOLT LA CANÇO DE L'ANGEL I ELS PASTIRETS ES MOLT DIVERTIDA.

    FINS DEMA.

    ResponElimina
  14. BON DIA JUAMMI,COM ESTAS?JO ESTIC MOLT BÉ M'AGRADAT MOLT AQUESTA CANÇO I QUE VAGI BE EL CONCERT DE NADAL.

    BANES FESTES.
    FINS DEMA.
    SABRINA

    ResponElimina
  15. Hola son na Nerea de 5è esper que ha vosaltres vos surti molt be sa canço
    BONES FESTES!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  16. HOLA BON DIA JUAMMI SOC NA CLAUDIA DE TERCER.
    ESTAS BE?JO SI MENCANTA LA NADALA, LA NADALA JO CREC QUE ENS SURTIRA BE HI HA TU?


    JE JE JE JE JE JE JE JE

    BONES NADALES!!!!!!!!!!

    JE JE JE JE JE JE JE JE JE JE

    ResponElimina
  17. BON DIA JUAMMI SOC NA NOA DE 3r.COM ESTAS?
    JO ESTIC BÉ.JO CREC QUE SA NADALA MOS SURTIRÁ BENISIM! PER AIXÓ ESTIC MOLT CONTENTA!

    ESPER QUE TENGUIS UN BON NADAL!

    BON NADAL!
    NOA MARIN VAN PLUUREN.

    ResponElimina
  18. HOLA JUAMMI SOC NA CLAU DIA LO DE GRABAR SA CANSO EN ES BLOG NO ENTENC LO QUE ME DIUS BONA NIT


    !!!!!!!!!!!!!!!!BONA NIIIIIIIT JUAMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina