diumenge, 4 de desembre del 2011

NADALA: SANT JOSEP FA BUGADA

5 comentaris:

  1. Esta bé tornar a escoltar la cançó que els nins de 4º el any passat varen cantar encara que ara estiguem tots a 5º.BONES FESTES!!!
    ALEXANDRA IVAN 5º.

    ResponElimina
  2. Hola Juanmi m'agrada molt aquesta cançó. Ja sé que no la cant pero em du recorts perque antes la cantava. Bé m'agrada molt la teva pàgina web però ara tenc que acabar els deures de matemàtiques.
    ADEU.
    Isa Moreno de 5è.

    ResponElimina
  3. Hola Juami aquesta cançó m´agrada molt perquè la varem fer l´any passat i em du molts de recors .
    BONES FETES!!!!!!!
    Maria Cañellas 5è

    ResponElimina
  4. Hola Juami aquesta canço m'agrada molt perque l'any passat la cantabam i me du recorts perque era una de les que m'agradava mes!!!!!!!!!!!!
    Nerea Aguilar 5è.
    BON NADAL I BON 2012!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola juanmi soc n'Andrea de 5é i m'agrada molt aquesta cancó nosaltres la varem cantar l'any passat i nos va anar molt bé ,segur que a voltros també vos anirá tan bé com nos va anar a nosaltres!!!!!!
    BONES FESTES!!

    Andrea Rodriguez 5é

    ResponElimina